El. parduotuvės taisyklės

1 Apie tave ir mus

Kas mes esame. Labas! Mes esame Teen Store komanda. Šiose Taisyklėse Teen Storemes, mus ir mūsų reiškia Teen Store. 

Kokią veiklą vykdome. Nuosavybės teise turime ir valdome svetainės, programas ir kitas platformas (toliau bendrai – mūsų Svetainę), kuriose teikiame šias Paslaugas:

  • Prieglobą, kai tarpininkaujame tarp Pirkėjų ir Pardavėjų – mes neperkame ir neparduodame Kataloge esančių Prekių ir nedalyvaujame jokiuose Sandoriuose, 
  • Pirkėjų apsaugą, kuri už mokestį suteikiama kiekviename Sandoryje ir kuri užtikrina, kad Pirkėjų mokėjimai būtų atliekami saugiai, ir, padedant mūsų klientų aptarnavimo komandai, leidžia susigrąžinti pinigus, jei įsigyta Prekė prarandama, gaunama sugadinta arba iš esmės neatitinka aprašymo, ir
  • kitas mūsų Pirkėjams ir Pardavėjams teikiamas papildomas paslaugas, kurios aprašytos toliau. 

Esame atsakingi už teikiamas Paslaugas, laikydamiesi galiojančių įstatymų ir savo įsipareigojimų, šiose Taisyklėse nustatytomis sąlygomis.

Apie tave ir mūsų Naudotojus. Esi vienas iš mūsų Naudotojų, kuris:

  • yra ne jaunesnis (-ė) kaip 18 metų, 
  • turi Paskyrą, 
  • naudojasi mūsų Paslaugomis tik savo asmeniniais, o ne profesiniais tikslais,
  • turi veiksnumą ir teises, leidžiančias atlikti Sandorius Svetainėje,
  • sutinka su šiomis Taisyklėmis ir Katalogo taisyklėmis. 

Tavo pasirinkimas pirkti ir parduoti. Naudotojai gali būti:

  • Pardavėjas, kuris paskelbia apie parduodamas prekes ir daiktus (toliau – Prekes) elektroniniame kataloge mūsų Svetainėje (toliau – Katalogas), ir (arba) 
  • Pirkėjas, kuris gali peržiūrėti, ieškoti ir įsigyti Prekę ar kelias Prekes kaip katalogo paketo dalį, spustelėdamas pirkimo mygtuką, pateikdamas savo mokėjimo informaciją ir spustelėdamas mygtuką „Mokėti“ (toliau – Sandoris). 

2 Apie šias Taisykles

Apie šias Taisykles. Šios Taisyklės (toliau – Taisyklės) yra tavo ir mūsų tarpusavio teisinė sutartis, reglamentuojanti tavo naudojimąsi mūsų Svetaine ir Paslaugomis. Su šiomis Taisyklėmis sutinki, jei registruodamasis (-i) asmeninėje Teen Store paskyroje (toliau – Paskyra) arba kai tau pranešame apie šių Taisyklių atnaujinimus, paspaudi mygtuką, kuriuo išreiški savo sutikimą. 

Ką reiškia paryškinti žodžiai. Jei matai didžiąja raide parašytą paryškintą terminą, tai yra apibrėžtas terminas, kurio apibrėžtį pateikėme.

Apie Katalogo taisykles. Katalogo taisyklės, įskaitant tai, kokias prekes gali pateikti parduoti (toliau – Katalogo taisyklės), yra esminė šių Taisyklių dalis. Gali atsitikti taip, kad kas nors šiose Taisyklėse prieštarauja tam, kas nurodyta Katalogo taisyklėse. Tada tai, ką sakome Katalogo taisyklėse, bus svarbiau už šias Taisykles. 

Kita svarbi informacija. Šiose Taisyklėse pateikiame nuorodų į svarbią ir kitą naudingą informaciją, įskaitant mūsų Pagalbos centrą, kuriame rasi atsakymus į kai kuriuos dažniausiai mūsų Naudotojų užduodamus klausimus. Tačiau jei mūsų Pagalbos centre (kurį reguliariai atnaujiname) nerandi, ko ieškojai, susisiek su mumis bet kuriuo iš toliau nurodytų būdų. 

3 Keletas būdų, kaip gali su mumis susisiekti

Jei nori pranešti apie problemas. Jei sužinosi, kad kitas Naudotojas padarė ką nors neteisėto, pažeidė kito asmens teises arba pažeidė šias Taisykles, gali mums apie tai pranešti:

  • laikydamasis (-i) čia aprašytos pranešimo procedūros, arba 
  • užpildydamas (-a) šią formą, jei praneši apie konkrečias neteisėtas prekes (pvz., prekes, kurios pažeidžia intelektinės nuosavybės teises). 

Stengsimės padėti nukentėjusiajai šaliai ir prireikus bendradarbiausime su vietos valdžios institucijomis.

Jei nori iškelti mums ginčą. Tikimės, kad tau patiks naudotis mūsų paslaugomis, bet jei tarp tavęs ir mūsų kiltų nesutarimų, pranešk mums užpildydamas (-a) mūsų ginčo formą, kad galėtume kuo greičiau pabandyti išspręsti problemą.

Jei turi kitų klausimų. Norėdamas (-a) atsiųsti mums klausimą arba pranešimą, gali parašyti mums el. laišką šiais adresais.

KĄ TURĖTŲ ŽINOTI VISI MŪSŲ NAUDOTOJAI

4 Tapimas mūsų Naudotoju

Kaip sukurti Paskyrą. Norėdamas (-a) sukurti Paskyrą ir užtikrinti jos saugumą, turi pateikti mums savo el. pašto adresą ir pasirinkti unikalų naudotojo vardą bei slaptažodį. Kuriant Paskyrą negalima naudoti vienkartinių arba užmaskuotų el. pašto paskyrų. 

Patikrinimo ir saugumo veiksmai. Paskyros registracijos proceso metu ir bet kuriuo metu, kai naudojiesi mūsų Paslaugomis, galime tavęs paprašyti:

  • padėti mums patvirtinti Paskyroje esančią informaciją (pvz., telefono numerį, el. pašto adresą arba mokėjimo būdą), 
  • pateikti papildomos svarbios informacijos,
  • ištaisyti bet kokią neteisingą ar neišsamią informaciją tavo Paskyroje arba 
  • atsakyti į saugumo klausimus. 

Taip patvirtiname, kad esi tas asmuo, kuris prisijungia prie tavo paskyros ir (arba) atlieka sandorius Svetainėje. Šie prašymai bus pateikiami atsižvelgiant į saugumo problemos, kurią bandome išspręsti, svarbą. Jei tavo pateikta informacija yra neišsami ar neteisinga arba jei nebendradarbiauji su mumis pagal mūsų pateiktus prašymus, galime imtis taisomųjų priemonių arba užblokuoti tavo Paskyrą, kaip aprašyta toliau. 

Paskyros apribojimai. Gali turėti tik vieną Paskyrą. Tačiau jei užblokuosime tavo pradinę Paskyrą dėl to, kad ją kažkas neteisėtai perėmė, galėsi susikurti naują Paskyrą. Taip pat vienu metu gali turėti vieną Paskyrą ir vieną Pro pardavėjo paskyrą (jei Vinted Pro galima naudoti tavo šalyje), tačiau su jomis turi būti susieti skirtingi el. pašto adresai ir jos turi būti aiškiai atskirtos.

Akcijos. Atsižvelgdami į mūsų nustatytus tinkamumo reikalavimus, kai kuriems arba visiems mūsų Naudotojams galime pranešti apie specialius pasiūlymus, konkursus, žaidimus ar kitokias akcijas (toliau – Akcija). Akcijos metu tam tikros Svetainės funkcijos ar ypatybės gali būti laikinai pakeistos arba jų gali nebūti. 

Trečiųjų šalių svetainės ir turinys. Tam tikrose mūsų Svetainės funkcijose naudojami trečiųjų šalių teikiami įrankiai ir paslaugos, kuriems taikomos šių trečiųjų šalių taisyklės. Pateiksime tau nuorodą į tos trečiosios šalies taisykles, kad prieš naudodamasis (-i) šiomis funkcijomis galėtum peržiūrėti jų sutartį ir su ja sutikti.

Kaip pateiksime informaciją. Siekdami suteikti Naudotojams geriausią patirtį, galime pertvarkyti Katalogą, reklamos vietas ar kitą Svetainėje esančią informaciją. Šie pakeitimai neturės įtakos tavo pateiktam Turiniui ar mūsų įsipareigojimams pagal šias Taisykles. Daugiau informacijos apie tai, kaip gauti informacijos apie reklamas, gali rasti čia.

5 Informacijos, kuria su mumis daliniesi, naudojimas

Kaip naudojame tavo asmens duomenis. Tavo asmens duomenis tvarkysime, kad įvykdytume savo įsipareigojimus ir teises pagal šias Taisykles ir suteiktume tau Paslaugas. Perskaityk mūsų Privatumo politiką, kad daugiau sužinotum apie tai, kaip mes renkame, laikome, naudojame ir saugome tavo asmens duomenis. Dedame daug pastangų, kad apsaugotume tavo asmens duomenis, tačiau net ir griežčiausios saugumo priemonės ne visada apsaugo nuo kibernetinių išpuolių ir garantuoja, kad neįgaliotos trečiosios šalys neras būdų pasiekti tavo asmens duomenis ar juos paveikti. Todėl apsvarstyk, kokius asmens duomenis ar kitą informaciją mums pateiki, nes tai darai savo rizika.

Kaip galime naudoti tavo Turinį. Tiek, kiek leidžiama pagal teisės aktus, leidi mums turėti neišimtinę teisę neatlygintinai naudoti tavo Turinį visame pasaulyje per visą taikomų teisių galiojimo laikotarpį. Tai reiškia, kad galime kopijuoti, rodyti ir pritaikyti Turinį veiklos, komerciniais, reklamos ar kitais vidaus verslo tikslais ir bet kokio tipo platformoje ar žiniasklaidoje, įskaitant televiziją, spaudą, internetą (reklamjuostėse ir straipsniuose, kitose svetainėse) ir socialinius tinklus („Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir kt.). Bet kuriuo metu gali sustabdyti Turinio naudojimą reklamos tikslais, atsisakydamas (-a) to Paskyros nustatymuose. 

6 Ką privalai ir ko negalima daryti

Privalai. Norime teikti savo Paslaugas saugioje ir patikimoje aplinkoje visiems Svetainės Naudotojams, tačiau dėl Naudotojo veiksmų ir elgesio gali nepavykti pasiekti šio tikslo. Kad galėtume užtikrinti saugią ir patikimą aplinką, naudodamasis (-i) mūsų Svetaine ir Paslaugomis sutinki atlikti toliau nurodytus veiksmus:

  • laikytis šių Taisyklių ir taikomų teisės aktų, 
  • pateikti mums teisingą, tikslią ir naujausią informaciją apie save ir nedelsdamas (-a) atnaujinti savo Paskyrą, jei informacija pasikeičia (pvz., namų adresas),
  • saugoti savo Paskyros prisijungimo duomenis ir slaptažodį konfidencialiai ir pranešti mums, jei manai, kad kas nors neteisėtai perėmė tavo Paskyrą, 
  • dalytis Svetainės informacija su trečiosiomis šalimis, įskaitant socialinius tinklus, tik tuo atveju, jei tai leidžiama atlikti naudojantis Svetainėje esančiu mygtuku „Dalytis“,
  • būti atsakingu (-a) ir turėti visas teises į informaciją, nuotraukas ar kitus duomenis, kuriuos įkeli į mūsų Svetainę (savo Turinį).

Negalima. Kurdamas (-a) Paskyrą arba naudodamasis (-i) Svetaine ar Paslaugomis, sutinki:

  • neatlikti neteisėtų, neetiškų, visuomenės saugumui prieštaraujančių veiksmų arba veiksmų, kuriais pažeidžiamos mūsų ar kitų asmenų teisės (pvz., privatumas, konfidenciali informacija ar intelektinė nuosavybė),
  • registruojantis Svetainėje ir (arba) naudojantis Svetaine ir (arba) Paslaugomis (įskaitant, bet neapsiribojant: siekiant reklamuoti Prekes, įtraukti Prekes į mėgstamiausius) nenaudoti jokių išorinių programinių priemonių (įskaitant, bet neapsiribojant: robotus, duomenų perėmimo programas, naršymo programas, paieškos robotus), išskyrus atvejus, kai mes leidžiame, siūlome ar kitaip suteikiame leidimą naudoti šias priemones,
  • nenaudoti jokio išorinio programinės įrangos įrankio, kuris galėtų sutrikdyti normalų Svetainės ar Paslaugų veikimą arba užkrėsti ar sugadinti kito Naudotojo kompiuterį,
  • nebandyti pritaikyti, kopijuoti, redaguoti, platinti ar komercializuoti bet kokio Svetainės turinio be mūsų išankstinio rašytinio sutikimo, 
  • nebandyti išgauti duomenų, nuskaityti, naršyti, išardyti, dekompiliuoti ar taikyti apgrąžos inžinerijos metodo bet kurioje Svetainės dalyje,
  • neskelbti turinio, kuriame giriamas, propaguojamas, skatinamas ar kurstomas terorizmas, rasizmas, revizionizmas, ksenofobija, homofobija, seksizmas, neapykantos kalba, diskriminacija, prekyba žmonėmis, organizuotas nusikalstamumas, nelegalios organizacijos, savęs žalojimas, savižudybės, kankinimai, žiaurus elgesys su gyvūnais, karo nusikaltimų teisinimas, seksualinis vaikų ir (arba) suaugusiųjų išnaudojimas ir kultai, ar kito neteisėto turinio,
  • nebandyti ištrinti ir pakartotinai paskelbti apie tą pačią prekę kelis kartus arba kelias prekes dideliais kiekiais, 
  • nebandyti rinkti, laikyti ar atskleisti neteisėtai gautos informacijos, susijusios su kitais Naudotojais, jų Turiniu ar veiksmais Svetainėje, arba bet kokios mūsų Svetainėje pateikiamos informacijos, jei ji gali turėti įtakos kitų Naudotojų teisėms,
  • nereklamuoti kitų svetainių ar įmonių naudojant mūsų Svetainėje esančius skelbimus. 

Daugiau informacijos apie mūsų bendruomenės standartus gali rasti čia.

7 Mūsų teisės spręsti problemas

Taisomųjų veiksmų taikymas. Jei pastebėsime, kad darai ką nors, kas prieštarauja šiose Taisyklėse aprašytoms taisyklėms arba yra akivaizdžiai neteisėta, galime taikyti bet kurį iš toliau išvardytų taisomųjų veiksmų:

  • atsiųsti įspėjamąjį pranešimą, kad turi laikytis šių Taisyklių,
  • pašalinti arba automatiškai pataisyti Kataloge esančias tavo prekes,
  • paslėpti, pašalinti tavo Turinį iš Svetainės arba pažeminti jo lygį,
  • paslėpti tavo išsiųstas asmenines žinutes, kad tavo numatytas gavėjas jų nematytų, 
  • apriboti tavo Paskyrą blokuojant tavo galimybes naudotis tam tikromis funkcijomis (pvz., privačių žinučių siuntimo ar tavo Prekių matomumo kitiems Naudotojams apribojimo funkcijomis), arba
  • pranešti vietos valdžios institucijoms apie tavo veiklą, jei kyla grėsmė kieno nors gyvybei ar saugumui.

Paskyros blokavimas. Galime laikinai arba visam laikui užblokuoti tavo Paskyrą, jei:

  • ėmėmės pirmiau išvardytų taisomųjų veiksmų, bet tu ir toliau pakartotinai pažeidi šias Taisykles,
  • padarei rimtą šių Taisyklių pažeidimą, t. y.:
      • pateikei mums neteisingą, melagingą ar klaidinančią informaciją savo Paskyroje arba neatnaujinai savo informacijos, 
      • nebendradarbiavai su mumis, kai bandėme patikrinti tavo Paskyroje pateiktą informaciją, 
      • piktnaudžiavai Svetainės funkcijomis, arba
  • įvyko vienas iš toliau aprašytų scenarijų: Teen Store piniginės paslaugų teikėjui arba Mokėjimų tvarkytojui kyla įtarimų arba iškyla problemų, susijusių su Sandoriais, Saugos ir teisiniais klausimais, grėsmėmis nepilnamečiams arba saugumui. 

Kai sakome, kad „užblokuosime“ tavo Paskyrą, tai reiškia:

  • negalėsi naudotis Svetaine, išskyrus atvejus, kai nori susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda (Klientų aptarnavimo skyrius), 
  • tavo prekės bus pašalintos iš Svetainės ir Katalogo, 
  • negrąžinsime tau pinigų už Pardavėjo paslaugas, kurias įsigijai iš mūsų ir kuriomis galbūt vis dar naudojiesi, 
  • galėsi užbaigti visus nebaigtus Sandorius ir atlikti Išmokėjimus, tačiau jei tavo Paskyra užblokuojama dėl Teen Store piniginės paslaugų teikėjo pastebėtų saugumo ar sukčiavimo problemų, dėl to, kad buvo pažeista tavo Paskyra, arba dėl to, kad tai objektyviai būtina siekiant apsaugoti teisėtus visų Sandoryje dalyvaujančių asmenų interesus ir teises, gali kilti šių pasekmių:
      • tavo nebaigti Sandoriai gali būti atšaukti ir visi Pirkėjų sumokėti mokesčiai bus grąžinti Pirkėjams, ir (arba)
      • gali būti apribota tavo galimybė pervesti Išmokėjimą,
  • galime atmesti tavo kompensacijos prašymą (jei blokavimo priežastis buvo tavo nesąžininga ar kita neteisėta veikla ir (arba) piktnaudžiavimas mūsų kompensavimo politika),
  • galime neleisti tau sukurti naujos Paskyros Svetainėje.

Automatizuotų priemonių naudojimas ir veiksmai gavus valdžios institucijų pranešimą. Kartais galime naudoti automatizuotą programinę įrangą arba algoritmus siekdami aptikti ir imtis pirmiau išvardytų taisomųjų veiksmų arba užblokuoti tavo Paskyrą, taip pat galime imtis veiksmų gavę tinkamą kompetentingų institucijų pranešimą.

Taisomieji veiksmai arba blokavimas bus proporcingi. Paaiškinimas: visi pirmiau aprašyti veiksmai bus proporcingi tavo pažeidimui ir bus atsižvelgta į tavo interesus.

Pagrindimas. Jei imsimės pirmiau išvardytų taisomųjų veiksmų arba užblokuosime tavo Paskyrą, informuosime tave apie:

  • priežastis, kodėl taip pasielgėme, 
  • apribojimą, kurį taikysime tavo Turiniui arba Paskyrai, 
  • faktus ir teisinius pagrindus, kuriais rėmėmės priimdami savo sprendimą, 
  • automatinių priemonių naudojimą mūsų sprendimui priimti.

Tačiau šios informacijos tau neteiksime, jei tai pažeistų įstatymus ar teisinės institucijos nurodymus, sutrikdytų sukčiavimo tyrimą arba sudarytų sąlygas tęsti sukčiavimą, arba būtų laikoma rimtu šių Taisyklių ar Teen Atore piniginės Paslaugų teikėjo taisyklių pažeidimu.

Taisomųjų veiksmų taikymas arba blokavimas be išankstinio perspėjimo. Galime imtis taisomųjų veiksmų arba užblokuoti tavo Paskyrą nepranešę tau iš anksto, jei įvyksta vienas iš toliau nurodytų scenarijų. Pagrindimą pateiksime tik tada, kai imsimės veiksmų:

  • Teen Store piniginės Paslaugų teikėjo arba Mokėjimų tvarkytojo nustatyti įtarimai: Teen Store piniginės Paslaugų teikėjas arba Mokėjimų tvarkytojas praneša mums apie įtarimus, kad, naudodamasis (-asi) jų mokėjimo ir (arba) piniginės paslaugomis, pažeidei įstatymus, jų taisykles arba neleistinai naudojaisi Svetaine (įskaitant neteisėtus pardavimus Svetainėje, pinigų plovimą, teroristų veiklos finansavimą, sukčiavimą, tapatybės vagystę arba suklastotų dokumentų naudojimą). 
  • Su Sandoriais susijusios problemos: pradėjai ginčų sprendimo procedūrą dėl Sandorio per Mokėjimų tvarkytoją ir yra objektyvių ir teisėtų priežasčių manyti, kad šiomis aplinkybėmis pažeidei įstatymus, šias Taisykles arba neleistinai naudojaisi Svetaine.
  • Saugos ir teisiniai klausimai: pateikdamas (-a) savo Turinį ar naudodamasis (-i) Paslaugomis pažeidi įstatymus, teisės aktus ar visuomenės saugumo taisykles arba tai gali turėti rimtų pasekmių mūsų, kitų Naudotojų, Pro pardavėjų ar trečiųjų šalių sveikatai, saugumui ar teisėtiems ekonominiams interesams. Tai gali būti tokie veiksmai:
      • Turinio, kuriame pritariama nusikaltimams žmoniškumui, kurstoma rasinė neapykanta ar smurtas, vaikų pornografija ar kitoks seksualinis priekabiavimas arba rimtai grasinama kitiems Naudotojams, įkėlimas
      • tapatybės vagystė ar bet kokio kito pobūdžio sukčiavimas,
      • išorinių programinės įrangos priemonių naudojimas registruojantis Svetainėje ir (arba) naudojantis Svetaine ir (arba) Paslaugomis nesilaikant šių Sąlygų, arba
      • neleistinas naudojimasis Svetaine taip, kad kyla pavojus kitų Naudotojų saugumui ar Svetainės saugumui (pvz., prisijungiant iš įtartinų IP adresų, sukčiaujant ar siunčiant šlamštą kitiems Naudotojams). Atliksime sukčiavimo tyrimą ir rimtai išnagrinėsime visas tavo pateiktas pretenzijas.
  • Nepilnamečiai: jei naudojiesi Paskyra ir tau mažiau nei 18 metų.
  • Mums draudžiama pagal teisės aktus: iš anksto tave informavus būtų pažeistas įstatymas, reglamentas ar teisinės vykdymo užtikrinimo institucijos nurodymas, arba mums kiltų rizika.
  • Grėsmės saugumui: kyla grėsmė mūsų IT sistemos saugumui ar sklandžiam veikimui. 
  • Pakartotiniai arba rimti pažeidimai: padarei rimtą arba pakartotinį šių Taisyklių pažeidimą.

Tavo atgręžtinio reikalavimo galimybės. Gali užginčyti mūsų sprendimą imtis bet kokių taisomųjų veiksmų:

  • pateikdamas (-a) skundą per mūsų sistemą. Norėdamas (-a) tai padaryti, spustelėk nuorodą, esančią mūsų atsiųstame pagrindimo pranešime (jei užblokavome tavo Paskyrą arba ėmėmės pirmiau išvardytų taisomųjų veiksmų) arba kitame mūsų atsiųstame pranešime (jei pranešei mums apie reikalavimų neatitinkantį Turinį arba Paskyrą). Kai tik galėsime, peržiūrėsime tavo skundą, prižiūrint kvalifikuotiems darbuotojams,
  • pateikdamas (-a) prašymą vienai iš sertifikuotų neteisminio ginčų sprendimo institucijų, arba
  • pareikšdamas (-a) ieškinį nacionaliniuose teismuose pagal taikytinus įstatymus.

8 Kaip atlikti mokėjimus

Kaip mokėti mūsų Svetainėje. Stengiamės, kad mokėti už prekes ar pirkti mūsų paslaugas būtų kuo paprasčiau. Mokėjimą gali atlikti naudodamas (-a):

  • kredito arba debeto kortele, arba
  • kitą mokėjimo būdą, kurį galime įdiegti savo Svetainėje. 

Mokėjimo apdorojimas. Mes naudojamės įgaliotų trečiųjų šalių mokėjimo paslaugų teikėjų (Mokėjimų tvarkytojų) paslaugomis, kad galėtume:

  • apdoroti internetinius mokėjimus už Prekių ar papildomų Paslaugų pirkimą mūsų Svetainėje.

Taip pat sudarome sutartis su trečiųjų šalių paslaugų teikėjais, kad būtų išsaugota informacija apie tavo mokėjimo būdą. Suteiksime tau pagalbą, kad galėtum naudotis savo ir mūsų Mokėjimų tvarkytojų paslaugomis, tačiau patys tavo mokėjimų netvarkysime.

Saugus pinigų laikymas. Jei įsigyji Prekę, visi tavo sumokėti pinigai bus pervesti į atskirą Sąlyginio deponavimo sąskaitą, kurią saugiai valdo Teen Store piniginės paslaugų teikėjas, kol Sandoris bus baigtas. Tada Prekės kaina ir visos pristatymo išlaidos, kurias sumokėjai, išskyrus iš anksto apmokėtus pristatymo mokesčius, bus pervestos į Pardavėjo Teen Store piniginę.

Sauga ir saugumas. Įsitikink, jog tavo mokėjimo informacija yra tiksli, kad mūsų Svetainėje atliekami mokėjimai būtų saugūs. Priešingu atveju tavo mokėjimas gali būti atšauktas arba gali būti pareikalauta įrodyti, kad būtent tu naudojaisi mokėjimo būdu arba kad autorizavai mokėjimą, jei automatinės programinės įrangos sistemos nustato, kad juo buvo naudotasi neteisėtai.

Valiutos keitimas. Taip pat siūlome Valiutos keitimo paslaugą, kurią teikia mūsų Mokėjimų tvarkytojai arba Vinted piniginės paslaugų teikėjas ir kuria naudodamasis Pirkėjas gali sumokėti už prekę vietine valiuta, kai prekė parduodama kita valiuta. Ši paslauga teikiama tam tikrose šalyse, kurios nurodytos čia. Jei šalyje, kurioje esi užsiregistravęs (-usi), galima atlikti valiutos keitimą, Mokėjimo tvarkytojas ir teikėjas taikys 1,2 % arba 3 % Prekės kainos mokestį, priklausomai nuo naudojamos valiutos.

9 Žinučių siuntimas ir atsiliepimų pateikimas

Privačios žinutės. Gali išsiųsti privačią žinutę kitiems Naudotojams ir keistis informacija apie Prekę. Negalima siųsti privačios žinutės kitam Naudotojui dėl bet kokios kitos priežasties, ypač:

  • reklamos, 
  • kenkėjiškos programinės įrangos,
  • nepageidaujamų arba masinių žinučių, siunčiamų 5 ar daugiau Naudotojų, ir
  • žinučių, kurios yra arba gali būti laikomos neteisėtomis, nepadoriomis, žalingomis, neetiškomis, keliančiomis grėsmę visuomenės saugumui, netinkamomis ar bet kokiu būdu nesuderinamomis su Teen Store ir mūsų Naudotojų interesais.

Atsiliepimo pateikimas. Atlikęs (-usi) Sandorį, gali parašyti ir paskelbti atsiliepimą apie Sandorį ir kitą Naudotoją mūsų Svetainėje. Visi tavo paskelbti atsiliepimai turi būti teisingi ir sąžiningi. Taip pat atkreipk dėmesį, kad mes jokia forma nekompensuojame tau už tai, kad pateikei atsiliepimą, ir mes neperžiūrime ir netikriname atsiliepimų prieš juos paskelbdami savo Svetainėje. 

10 Mūsų santykių nutraukimas

Gali nutraukti mūsų santykius. Bet kuriuo metu ir nemokamai gali nutraukti savo santykius su Teen Store ir nustoti naudotis mūsų Paslaugomis, ištrindamas (-a) savo Paskyrą arba parašydamas (-a) mums el. laišką šiais adresais

Arba tai galime padaryti mes. Mes taip pat galime nutraukti šių Taisyklių galiojimą bet kuriuo metu ir dėl bet kokios priežasties, pranešdami tau prieš 30 dienų.

Kas bus toliau. Šios Taisyklės bus taikomos tol, kol bus užbaigti visi nebaigti Sandoriai ir Išmokėjimai.

PASIRUOŠĘ UŽSIDIRBTI?

PASIRUOŠĘ APSIPIRKTI?

11 Prekės pirkimas 

Kaip nusipirkti Prekę. Norint įsigyti Prekę iš Katalogo, reikia:

  • spustelėti pirkimo mygtuką, 
  • pasirinkti mokėjimo būdą ir pristatymo būdą, ir 
  • spustelėti mokėjimo mygtuką atsiskaitymo puslapyje. 

Kiek sumokėsiu. Už kiekvieną Sandorį mokėsi šiuos mokesčius, kurie bus saugomi Sąlyginio deponavimo sąskaitoje:

  • prekės kainą.
  • pristatymo mokestį,
  • Pirkėjo apsaugos mokestį (spustelėk čia, kad pamatytum, kaip jį apskaičiuojame), ir, jei taikoma,
  • mokesčius už papildomas paslaugas. 

Kas bus toliau? Gausime naujausią informaciją iš siuntų tarnybos ir pranešime, kada Prekė turėtų būti pristatyta (arba jei Prekė būtų pamesta). Daugiau apie šį procesą skaityk tolesniame skyriuje.

Jei prekę perki ne mūsų Svetainėje. Jei prekę perki ne mūsų Svetainėje arba už jos ribų, mes neatsakome už tokį sandorį. Šis pirkimas atliekamas tavo paties (pačios) rizika ir jam nebus taikoma jokia apsauga, kurią siūlome mūsų Svetainėje atliekamiems Sandoriams. 

12 Pirkėjų apsauga

Pirkėjų apsaugos tikslas. Pirkėjų apsauga užtikrina, kad tau būtų taikoma pinigų grąžinimo politika, jei Prekė prarandama, sugadinama arba iš esmės neatitinka aprašymo. Klientų aptarnavimo skyrius tau padės šio proceso metu ir laikysis mūsų Pinigų grąžinimo politikos. Tavo mokėjimas bus laikomas Sąlyginio deponavimo sąskaitoje, kol Sandoris bus pažymėtas kaip baigtas. Pirmiausia, Pirkėjų apsauga nėra draudimas ar teisinės apsaugos paslauga ir papildo visas kitas tavo turimas juridines teises ar garantijas. Pirkėjų apsauga privalomai teikiama už mokestį ir už kiekvieną pirkimą, atliktą naudojant pirkimo mygtuką.

Pinigų grąžinimo politika. Prašymą grąžinti pinigus už Prekę gali pateikti, jei:

  • patvirtinta, kad siuntimo metu ji buvo pamesta ar sugadinta, 
  • visiškai neatitinka aprašymo, yra didelių skirtumų tarp tavo gautos Prekės ir jos aprašymo ar nuotraukos Kataloge, pvz., skirtingas dydis, spalva ar ji labai pažeista (pvz., yra dėmių, kvapų ar skylių), arba Prekės nebuvo rinkinyje (visiškai neatitinka aprašymo), arba 
  • tai padirbinys, visiškai neatitinkantis aprašymo.

Jei yra kokių nors su Preke susijusių problemų. Turi pranešti mums apie problemą pagal mūsų Pirkėjų apsaugos politiką, spustelėjęs (-usi) mygtuką „Turiu problemą“ savo asmeninės žinutės ekrane per 2 kalendorines dienas nuo mūsų pranešimo, kad Prekė pristatyta arba manoma, kad ji pamesta (Pinigų grąžinimo užklausos laikotarpis). Atlikus šį veiksmą, Sandoris bus sustabdytas, o visi už jį gauti pinigai toliau bus saugomi Sąlyginio deponavimo sąskaitoje, kol problema bus išspręsta. Jei nepraneši mums apie problemą per Pinigų grąžinimo užklausos laikotarpį, Sandoris bus automatiškai pažymėtas kaip baigtas. 

Visiškai neatitinkančios aprašymo Prekės tvarkymas (išskyrus Prekes–padirbinius, visiškai neatitinkančius aprašymo). Siūlome pirmiausia pasitarti su Pardavėju ir paaiškinti, su kokia problema susiduri, kad tu ir Pardavėjas galėtumėte susitarti dėl sprendimo, kuriuo abu esate patenkinti. Tačiau jei nepavyksta rasti sprendimo, gali mums pranešti apie problemą. Jei per Pinigų grąžinimo užklausos laikotarpį pateiki pretenziją, kad Prekė visiškai neatitinka aprašymo, pranešime apie tai Pardavėjui. Pardavėjas gali:

  • nereikalauti, kad grąžintum jam prekę, ir grąžinti tau pinigus, arba 
  • reikalauti grąžinti Prekę per 5 darbo dienas, kad atgautum pinigus. Turi prisiimti grąžinimo siuntimo išlaidas, nebent su Pardavėju būtų susitarta kitaip, o mes pranešime Pardavėjui, kad jis turėtų būti gavęs Prekę, arba jei ji bus prarasta. Nuo tada, kai pranešime Pardavėjui, jis turi per 2 dienas patvirtinti, kad gavo Prekę ir viskas gerai (tuomet tau bus grąžinti pinigai), arba pranešti apie problemą (tokiu atveju tavo pinigai vis tiek bus saugomi Sąlyginio deponavimo sąskaitoje, kol problema bus išspręsta). Jei Pirkėjas įsigijo Prekes kaip rinkinio dalį, jis gali grąžinti tik tą (-as) rinkinio Prekę (-es), kuri (-os) visiškai neatitinka aprašymo.

Jei Pardavėjas per 14 dienų nuo tavo pranešimo apie problemą nesiima vieno iš pirmiau nurodytų veiksmų arba jei tu ar Pardavėjas bet kuriuo šio proceso metu mums praneša apie problemą, Klientų aptarnavimo skyrius priims galutinį sprendimą, ar Prekė yra visiškai neatitinka aprašymo.

Prekės–padirbinio, visiškai neatitinkančio aprašymo, tvarkymas. Jei per Pinigų grąžinimo užklausos laikotarpį pateiksi pretenziją, kad Prekė yra padirbinys, visiškai neatitinkantis aprašymo, išnagrinėsime problemą ir susisieksime su tavimi bei Pardavėju ir gausime informaciją iš abiejų šalių, kad galėtume priimti objektyvų sprendimą. 

  • Jei Prekės autentiškumas nekelia abejonių, užbaigsime Sandorį ir pervesime Pardavėjui saugomus pinigus. 
  • Jei neturėsime pakankamai informacijos, kad galėtume nustatyti, ar Prekė yra padirbinys, visiškai neatitinkantis aprašymo, ar ne, laikysime atvejį dviprasmišku ir atšauksime Sandorį, grąžinsime tau pinigus, kaip aprašyta toliau esančioje lentelėje, ir reikalausime grąžinti Prekę Pardavėjui ir sumokėti grąžinimo siuntimo išlaidas (nebent su Pardavėju būtų susitarta kitaip).
  • Jei būtų svarių įrodymų, kad Prekė yra padirbinys, visiškai neatitinkantis aprašymo, pranešime apie tai Pardavėjui. Jis turės per 24 valandas pateikti mums įrodymus, kad Prekė yra autentiška. Jei jis negalės to padaryti arba nepadarys, atšauksime Sandorį ir tau nereikės grąžinti Prekės Pardavėjui, kad atgautum pinigus, kaip aprašyta toliau pateiktoje lentelėje. 

Jei problema perduota mums: Išnagrinėsime tavo atvejį ir galime paprašyti tavęs ir Pardavėjo pateikti mums informaciją ir įrodymus, kad galėtume objektyviai nuspręsti, ar tavo atvejis atitinka pinigų grąžinimo reikalavimus pagal mūsų Pinigų grąžinimo politiką. Tu ir Pardavėjas sutinkate gerbti galutinį sprendimą.

Kodėl tau nebus grąžinti pinigai? Negalėsi atgauti pinigų, jei:

  • pranešei apie problemą, kad Prekė visiškai neatitinka aprašymo, bet nustatyta, kad ji nėra visiškai neatitinkanti aprašymo,
  • jau patvirtinai, kad tau gavus Prekę viskas buvo gerai, 
  • nepranešei mums apie problemą per pinigų grąžinimo užklausos laikotarpį, 
  • nepateikei Klientų aptarnavimo skyriui įrodymų, kad Prekė buvo sugadinta arba visiškai neatitinka aprašymo, per tau praneštus terminus,
  • prieš grąžindamas (-a) Prekę ją panaudojai, išskalbei ar pakeitei, arba 
  • atliekamas tyrimas, nes esi įtariamas (-a) piktnaudžiavimu arba netinkamu naudojimusi Pirkėjų apsauga reikalaujant grąžinti pinigus.

Kokio tipo pinigų grąžinimą gali gauti. Gali susigrąžinti tam tikrus sumokėtus mokesčius, kaip aprašyta toliau pateiktoje lentelėje:

Ką grąžiniMokesčio tipasPinigų grąžinimas
Viena Prekė (nėra rinkinio dalis)Pirkėjo apsaugos mokestisBendros kainos grąžinimas 
Prekės kainaBendros kainos grąžinimas
Iš anksto apmokėto pristatymo mokestisBendros kainos grąžinimas 
 Grąžinimo pristatymo išlaidosJei apmoki grąžinimo siuntimą, grąžinimo siuntimo išlaidos bus išskaičiuotos iš tavo kainos grąžinimoJei siunta buvo pamesta arba sugadinta, iš tavęs nebus reikalaujama apmokėti grąžinimo siuntimo išlaidų
Atskira (-os) visiškai neatitinkanti (-čios) aprašymo prekė (-ės), kuri (-ios) buvo rinkinio dalis (bet negrąžini viso rinkinio)Pirkėjo apsaugos mokestisPirkėjo apsaugos mokestis bus perskaičiuotas pagal Prekę (-es), kurią (-ias) pasilikai iš rinkinio, ir tau bus grąžintas skirtumas tarp iš pradžių sumokėto Pirkėjo apsaugos mokesčio ir perskaičiuoto mokesčio. Daugiau informacijos apie tai rasi čia.
Prekės kainaBendros kainos grąžinimas 
Iš anksto apmokėto pristatymo mokestisBendros kainos grąžinimas
 Grąžinimo pristatymo išlaidosJei apmoki grąžinimo siuntimą, grąžinimo siuntimo išlaidos bus išskaičiuotos iš tavo kainos grąžinimo. Jei siunta buvo pamesta arba sugadinta, iš tavęs nebus reikalaujama apmokėti grąžinimo siuntimo išlaidų.
Visas Prekių rinkinys*
* Visiškai neatitinkančių aprašymo padirbinių atveju padirbtos Prekės grąžinti nereikia. Norėdamas (-a) susigrąžinti pinigus, grąžink tik tas rinkinio Prekes, kurios laikomos autentiškomis. 
Pirkėjo apsaugos mokestisBendros kainos grąžinimas 
Prekės kainaBendros kainos grąžinimas 
Iš anksto apmokėto pristatymo mokestisBendros kainos grąžinimas 
 Grąžinimo pristatymo išlaidosJei apmoki grąžinimo siuntimą, grąžinimo siuntimo išlaidos bus išskaičiuotos iš tavo kainos grąžinimoJei siunta buvo pamesta arba sugadinta, iš tavęs nebus reikalaujama apmokėti grąžinimo siuntimo išlaidų
Papildomos paslaugos Prekės patikrinimo mokestis Bendros kainos grąžinimas 
Elektronikos patikrinimo mokestisBendros kainos grąžinimas

KĄ DAR SIŪLOME? 

15 Papildomos paslaugos Pardavėjams

Paslaugos Pardavėjams. Pardavėjai už papildomą mokestį gali pasirinkti pirkti kitas papildomas paslaugas, aprašytas Pagalbos centre (Pardavėjo paslaugos). Informacijos apie tai, kaip gali įsigyti Pardavėjo paslaugas, rasi ankstesniame skyriuje „Kaip atlikti mokėjimus“. Kiekviena Pardavėjo paslauga yra vienkartinė automatizuota paslauga ir negali būti perkelta iš vienos Prekės kitai arba kitiems Naudotojams. Prieš tau įsigyjant konkrečią Pardavėjo paslaugą pasakysime, kiek ji kainuoja ir kiek laiko gali ja naudotis. Taip pat atsiųsime pirkimo patvirtinimą tavo el. pašto adresu. 

13 Papildomos patikrinimo paslaugos Pirkėjams

Prekės patikrinimas. Tam tikrose šalyse, kuriose tai įmanoma, Pirkėjams siūlome toliau nurodytas mokamas neprivalomas Patikrinimo paslaugas.

  • Prekės patikrinimo paslauga: teikiama reikalavimus atitinkančioms prekėms (išskyrus elektroniką), dedant visas komerciškai pagrįstas pastangas, kad patvirtintume Prekės autentiškumą remdamiesi objektyviais kriterijais, įskaitant mūsų žinias apie prekių ženklą ir mums prieinamą informaciją. Ši paslauga Pirkėjams nėra privaloma ir papildo mūsų Pirkėjų apsaugos paslaugą. Daugiau informacijos apie prekės patikrinimą, ar tavo prekė atitinka reikalavimus ir ar ji teikiama tavo šalyje, rasi čia

Šios paslaugos Pirkėjams nėra privalomos ir siūlomos atskirai papildant mūsų Pirkėjų apsaugos paslaugą. Pirkėjas ir Pardavėjas bus informuojami apie patikrinimo proceso eigą privačiomis žinutėmis Svetainėje.

Kaip ji veikia. Patikrinimo paslaugas galima pirkti tik atskirai reikalavimus atitinkančiai Prekei. Reikalavimus atitinkančių Prekių kriterijus ateityje galime atnaujinti.Reikalavimus atitinkančios Prekės taip pat bus Kataloge automatiškai pažymėtos ženkleliu. Tačiau jei Pardavėjas pakeičia skelbimą po to, kai jis buvo paskelbtas, jis nebetinka Prekės patikrinimui. 

Ką turi žinoti Pirkėjai. 

  • Pirkimas ir apdorojimas: Prieš tau mokant informuosime, kiek kainuoja pasirinkta Patikrinimo paslauga (mokėjimo būdus rasi skyriuje „Kaip atlikti mokėjimus“). Jei perki Patikrinimo paslaugą, Pardavėjas nusiųs Prekę mums, kad ją patikrintume prieš išsiunčiant tau. Jei patikrinimas bus sėkmingas, Prekę išsiųsime tau. Priešingu atveju, jei patikrinimas bus nesėkmingas, Prekę išsiųsime atgal Pardavėjui ir Sandoris bus atšauktas. Pinigai tau bus grąžinti pagal pirmiau pateiktą pinigų grąžinimo tipų lentelę. 
  • Prekės, įsigytos naudojantis patikrinimo paslauga, grąžinimas, jei apie tai pranešei mums per Pinigų grąžinimo užklausos laikotarpį ir:
    • Prekės patikrinimas:
      • Grąžinimas dėl to, kad Prekė visiškai neatitinka aprašymo (išskyrus padirbinius): Jei nori grąžinti Prekę, nes manai, kad ji visiškai neatitinka aprašymo, Prekę reikia išsiųsti mums, kad galėtume atlikti kitą Prekės patikrinimo procesą. 
      • Grąžinimas dėl to, kad Prekė yra padirbinys, visiškai neatitinkantis aprašymo: jei nori grąžinti Prekę, nes ji yra padirbinys:
        • jei, atlikus pirminį Prekės patikrinimą prieš ją išsiunčiant ir įvertinus bet kokius papildomus įrodymus, nėra pagrindo abejoti Prekės autentiškumu, Sandoris bus užbaigtas ir Pardavėjui bus išmokėta Prekės kaina; arba 
        • visais kitais atvejais paprašysime tavęs išsiųsti Prekę atgal į mūsų sandėlį, kad būtų galima atlikti kitą Prekės patikrinimą. Jei Prekė bus patvirtinta, išsiųsime ją tau atgal, ir Sandoris bus atliktas. Tačiau jei Prekė nebus patvirtinta, Sandoris bus atšauktas ir grąžinsime Prekę Pardavėjui, o tau grąžinsime pinigus pagal pirmiau pateiktą lentelę. 

Ką turi žinoti Pardavėjai. 

  • Negalima atsisakyti. Negali atsisakyti leisti Pirkėjui įsigyti patikrinimo paslaugą tavo Prekei, jei ji atitinka reikalavimus, nes šias paslaugas Pirkėjui teikiame mes. 
  • Galime paprašyti daugiau informacijos: kai pretenzija perduodama Vinted, jei kyla abejonių dėl Prekės autentiškumo, funkcionalumo, būklės ar kitų jos požymių (priklausomai nuo to, kuris iš jų svarbus kiekvienai iš patikrinimo paslaugų), galime paprašyti pateikti atitinkamus įrodymus ar papildomą informaciją. Tada galutinai nuspręsime, ar galime patikrinti Prekę. 
  • Katalogo taisyklių nesilaikymas. Jei patikrinimo proceso metu nustatysime, kad Prekė neatitinka katalogo taisyklių, Prekė gali būti pripažinta netinkama.
  • Prekės netinkamumo pasekmės. Jei Prekė nepraeina patikrinimo proceso: i) dėl to, kad yra priežasčių abejoti Prekės autentiškumu (Prekės patikrinimo atveju); ii) dėl to, kad Prekės savybės, būklė ir funkcionalumas neatitinka skelbime aprašytų savybių, būklės ar funkcionalumo, arba dėl to, kad yra priežasčių abejoti Prekės autentiškumu (elektronikos patikrinimo atveju); arba iii) dėl to, kad Prekė neatitinka Katalogo taisyklių, Sandoris bus atšauktas. Jei Prekė nepraeina patikros, nes manoma, kad ji nėra autentiška, arba dėl to, kad neatitinka Katalogo taisyklių, ji nebegali būti įtraukta į mūsų Svetainės sąrašą. Daugiau informacijos apie šiuos apribojimus rasi čia.
  • Pamestos arba sugadintos Prekės. Jei Prekė bus pamesta ar sugadinta, kol ją tikriname, grąžinsime Pirkėjui ir kompensuosime Pardavėjui visą skelbime nurodytą Prekės kainą. Daugiau informacijos apie tai gali rasti čia

Mūsų atsakomybė už patikrinimo paslaugas.

  • Prekės patikrinimas. Šios Patikrinimo paslaugos bus atliktos su deramu profesiniu rūpestingumu ir kruopštumu, pasitelkus tinkamai išmokytus darbuotojus. Remdamiesi objektyviais kriterijais, įskaitant savo žinias apie prekių ženklą ir turimą informaciją, jie patikrins Prekę. Prekių ženklai neremia šios Vinted paslaugos ir nėra su ja susiję jokiu būdu. Vinted nesusijusi su prekės modifikavimu, remontu, pakeitimu ar atnaujinimu ir nedraudžia gamybos ar saugos defektų nustatymo.
  • Mūsų atsakomybė. Prisiimsime atsakomybę už bet kokią žalą, padarytą tyčiniais veiksmais ar dėl rimtų klaidų. Tai apima atvejus, kai padaroma žala gyvybei, kūnui ar sveikatai ir kai yra teisinė prievolė. Jei nevykdome svarbių sutartinių įsipareigojimų, kurie yra būtini sutarties vykdymui ir kurių vykdymo sutarties partneris gali pagrįstai tikėtis, mūsų atsakomybė bus ribojama tik numatomais nuostoliais, būdingais sutarčiai. Vinted, mūsų filialai, mūsų atstovai, trečiosios šalys, dalyvaujančios teikiant paslaugas, ir mūsų agentai nebus laikomi atsakingais daugiau, nei nustatyta sutartyje.
  • Teikiant Elektronikos patikrinimo paslaugą už prekės saugą atsako jos gamintojas ir pardavėjas. Jei Prekė, kurią įsigijai ar pardavei Vinted, buvo užplombuota, Vinted neatsako už gamintojo atitikties garantijos ar komercinės garantijos praradimą vykdant Elektronikos patikrinimo procesą.
  • Duomenų pašalinimas iš Prekės. Mes neatsakome už (visišką) Prekėje saugomų duomenų, įskaitant konfidencialius ir asmens duomenis, pašalinimą arba asmeninių paskyrų atjungimą. Neprisiimame jokios atsakomybės ar įsipareigojimų už prarastus duomenis.
  • Prekių siuntimas į užsienį. Kartais gali prireikti išsiųsti Prekę į kitą šalį, kad būtų galima ją patikrinti. Tokiu atveju gali būti taikomos importavimo ir (arba) eksportavimo taisyklės ir procedūros.
  • Konfiskavimas arba sunaikinimas. Jei Prekę iš mūsų paims teisinės institucijos arba Prekės intelektinės nuosavybės teisių savininkas, negalėsime jos tau grąžinti (nesvarbu, ar esi Prekės Pirkėjas, ar Pardavėjas) ir laikysimės teisinio proceso.
  • Netikėti įvykiai. Jei įvyktų kas nors, ko negalėtume kontroliuoti (pvz., stichinė nelaimė, koviniai veiksmai (nepriklausomai nuo to, ar paskelbtas karas), riaušės, sprogimai, gaisras, potvyniai, žemės drebėjimai ar epidemijos), mes nebūsime atsakingi už vėlavimus ar problemas. Stengsimės, kad gautum naujausią informaciją, ir kuo skubiau spręsime problemą.
  • Negalimos pristatyti Prekės. Jei tyčia ar dėl neatsargumo nurodysi neteisingą pristatymo (įskaitant prekės grąžinimo atveju) adresą arba nepriimsi siuntos, galime bandyti pakartotinai pristatyti tuo pačiu adresu. Jei bandymas pakartotinai pristatyti bus nesėkmingas, pranešime tau apie tai, ir turėsi per 6 savaites (Prekės patikrinimo atveju) arba per 30 dienų (elektronikos patikrinimo atveju) pateikti teisingą adresą arba palengvinti pristatymą. Jei per šį laikotarpį nepatvirtinsi savo pageidavimų, atsisakysi teisės gauti Prekę pagal šias Taisykles, tada mes galėsime disponuoti Preke, ją parduoti ar pakeisti jos paskirtį. Apie šias teisines pasekmes tave informuosime anksčiau minėtu pranešimu. Be to, turėsi padengti visas papildomas išlaidas, susijusias su nepavykusiu pristatymu. Jei Prekės negalima pristatyti Pardavėjui, Pirkėjas įgalioja mus imtis pirmiau nurodytų veiksmų ir Pirkėjo vardu naudotis pirmiau nurodytomis teisėmis, susijusiomis su Pardavėju.
  • Patikrinimo paslaugų sustabdymas. Pasiliekame teisę sustabdyti ir (arba) nutraukti patikrinimo paslaugų teikimą, apie tai iš anksto pranešę. Jei dėl saugumo, apsaugos, teisinių ar reguliavimo reikalavimų turime atlikti skubius pakeitimus, galime neturėti galimybės iš anksto tave įspėti, tačiau apie tai informuosime vos tik galėsime tą padaryti.

14 Pristatymas

Kas yra Iš anksto apmokėtas pristatymas. Sandorio metu Svetainėje gali įsigyti išankstinio apmokėjimo pristatymo etiketę, įmonėma, kurios gabena ir pristato tavo įsigytą Prekę (Iš anksto apmokėtas pristatymas). Norėdamas (-a) išsiųsti ir (arba) grąžinti Prekę, turi panaudoti šią Svetainėje pateiktą etiketę per 5 darbo dienas nuo įsigijimo, kitaip Sandoris bus automatiškai atšauktas arba užbaigtas (Prekės grąžinimo atveju). 

Kiek tai kainuoja. Iš anksto apmokėto pristatymo mokesčiai priklauso nuo siuntos dydžio, pristatymo maršruto, siuntų tarnybos ir galimų nuolaidų. Prieš atsiskaitydamas (-a) matysi, kiek tai kainuos. 

Siuntos ir siuntų tarnybos sekimas. Svetainėje gali sekti Prekės kelionės būseną, kuri paremta siuntų tarnybos pateikta informacija. Tiek, kiek leidžiama pagal įstatymus, mes neprisiimame jokios atsakomybės, jei siuntų tarnyba pateikia netikslią, neišsamią ar pasenusią sekimo informaciją. Prekės pristatymo laikas priklausys nuo pasirinktos siuntų tarnybos. Čia gali daugiau sužinoti apie tai, kurios siuntų tarnybos šiuo metu atlieka iš anksto apmokėtą pristatymą, bet mes galime įtraukti, laikinai sustabdyti arba pašalinti siuntų tarnybas bet kuriuo metu. Prekę pristatys siuntų tarnyba. Mes nesame siuntų tarnyba ir (arba) pašto paslaugų teikėjai ir fiziškai netvarkome, nerūšiuojame, nepristatome ir neatliekame kitų panašių veiksmų su Svetainėje įsigyta Preke jos pristatymo metu. 

Už ką esi atsakingas (-a). Jei siunti Prekę naudodamasis (-asi) Iš anksto apmokėto siuntimo paslauga, privalai laikytis Pakavimo taisyklių ir Draudžiamų prekių sąrašo. Jei yra įrodymų, kad nesilaikei šių Taisyklių ar Katalogo taisyklių, gali būti, kad neturėsi teisės gauti kompensacijos ar atgauti pinigų, jei siunta bus prarasta ar sugadinta gabenimo metu. 

Jei siunta buvo pamesta arba sugadinta. Kilus ginčui dėl Prekės praradimo ar sugadinimo gabenimo metu, siuntų tarnybos pateikta informacija bus laikoma tikslia, nebent iki Sandorio užbaigimo mums pateiksi priešingų įrodymų. Jei Prekė buvo tinkamai supakuota, bet siunta buvo pamesta arba sugadinta gabenimo metu:

  • Pirkėjui bus grąžinti pinigai pagal mūsų Pinigų grąžinimo politiką (taikoma Pirkėjo apsauga), ir
  • Pardavėjas gaus kompensaciją už prarastą ar sugadintą Teen Store siuntą, o suma gali priklausyti nuo to, kuria siuntų tarnyba buvo naudotasi.

Jei Svetainėje įsigytai Prekei išsiųsti naudojamasi ne tik Iš anksto apmokėtu siuntimu, bet ir kitu būdu, pardavėjas yra atsakingas už prarastas ar sugadintas siuntas ir turi reikalauti kompensacijos tiesiogiai iš siuntų tarnybos. 

APIBENDRINKIME – PASKUTINĖS SVARBIOS TAISYKLĖS

15 Ką matysi mūsų Svetainėje

Mums priklauso mūsų Svetainė. Mes, Teen Store, turime visas intelektinės nuosavybės teises į Svetainę, įskaitant jos sistemą, išdėstymą, programinę įrangą, prekių ženklus ir domenų vardus.

Atitikties garantija. Jei gyveni Europos Sąjungoje, tau suteikiama teisinė mūsų skaitmeninių paslaugų atitikties garantija. Tai reiškia, kad esame tau atsakingi, jei skaitmeninė paslauga neatitinka reikalavimų tuo metu, kai ji tau teikiama, ir jei apie tai sužinosi per 2 metus arba jei tai paaiškės laikui bėgant, nepertraukiamai teikiant skaitmeninę paslaugą. Norėdamas (-a) pateikti pretenziją, vadovaukis procesu, aprašytu toliau esančiame skyriuje „Kaip bus sprendžiami ginčai“. 

Svetainės pasiekiamumas. Nesame atsakingi už Svetainės pasiekiamumo sutrikimus dėl techninės priežiūros ar kitų įvykių, kurių negalime kontroliuoti. Atsižvelgdami į teisėtus Naudotojų interesus ir, jei įmanoma, remdamiesi atitinkamais veiksniais (pvz., Svetainės saugumu), stengsimės:

  • informuoti tave apie planuojamus ar esamus pasiekiamumo apribojimus, 
  • planuoti neveikimo laiką ne darbo valandomis,
  • apriboti reguliariai techninei priežiūrai skirtą neveikimo laiką iki pagrįstos trukmės, atitinkančios rinkos standartus.

16 Už ką tu ir mes esame atsakingi

Už ką esi atsakingas (-a). Naudodamasis (-asi) mūsų Svetaine ir Paslaugomis, atsakai už:

  • savo Turinį ir bet kokius veiksmus Svetainėje, atliekamus naudojantis tavo Paskyra,
  • visas išvardytas, parduotas ir Pirkėjams perduotas Prekes (įskaitant visus skelbimus, kuriuos pateiki apie Prekes),
  • paskelbtus atsiliepimus ir
  • bet kokius ginčus, kylančius dėl tavo veiksmų.

Mokesčiai. Neatsakome už jokius mokestinius įsipareigojimus ar ataskaitų teikimo prievoles, kurios gali būti tau taikomos dėl tavo veiklos Svetainėje. 

Prieglobos paslaugų teikėjas. Kadangi teikiame prieglobos paslaugas tau ir kitiems Naudotojams, neatliekame bendros Svetainėje pateikto Turinio ar Daiktų stebėsenos. Tiek, kiek leidžia įstatymai, neatsakome už jokius tavo patirtus nuostolius ar žalą, susijusią su Sandoriu, išskyrus atvejus, kai tai aiškiai numato Pirkėjų apsauga, mūsų įsipareigojimai pagal šias Taisykles ar mūsų teisiniai įsipareigojimai. 

17 Kaip bus sprendžiami ginčai

Tavo ir mūsų ginčai. Jei nepavyksta išspręsti nesutarimo, apie kurį pranešei naudodamasis (-asi) mūsų ginčo forma, arba jei esi nepatenkintas (-a) rezultatu, gali susisiekti ir rasti sprendimą naudodamasis (-asi) Europos Komisijos internetiniu ginčų sprendimo centru arba kreiptis į nacionalines vartotojų teises ginančias institucijas, teikiančias alternatyvias ginčų sprendimo paslaugas, čia. Kilus ginčui su mumis, taip pat gali pateikti ieškinį savo gyvenamosios vietos (nuolatinės gyvenamosios vietos) teismui.

Taikoma teisė. Šioms Taisyklėms taikomi šalies, kurioje gyveni (tavo nuolatinė gyvenamoji vieta), nacionaliniai įstatymai.

18 Paskutiniai dalykai, kuriuos reikia žinoti

Šių Taisyklių atnaujinimai. Ateityje gali tekti atnaujinti šias Taisykles. Priklausomai nuo pakeitimo tipo, pranešime tau pagal toliau pateiktą lentelę:

Kokį pakeitimą atliksimeKada tau pranešimeAr ką nors turėsi daryti?
Mažos redakcinės pataisos (pvz., rašybos klaidos ištaisymas)Atliksime pakeitimus, kuriuos galėsi peržiūrėti bet kadaNe!
Pakeitimas, kuriuo siekiama išspręsti saugumo problemą arba užkirsti kelią žalai ar piktnaudžiavimuiPrieš 30 dienų, išskyrus atvejus, kai tai neįmanoma dėl saugos priežasčiųNe!
Naujų paslaugų ar naujų funkcijų pridėjimas ir esamų Paslaugų patobulinimas (tačiau tai neturės įtakos jokiems nebaigtiems Sandoriams ir neigiamai nepaveiks tavo naudojimosi Paslaugomis)Prieš 30 dienųNe!
Bet kokie kiti šių Taisyklių pakeitimaiPrieš 30 dienųPer 30 dienų nuo mūsų pranešimo gavimo dienos spustelėk „Sutinku“, jei sutinki su naujomis Taisyklėmis
Jei nesutinki su naujomis Taisyklėmis, vis tiek gali: nemokamai uždaryti Paskyrą, susisiekti su Klientų aptarnavimo skyriumi, atsisiųsti savo asmens duomenis, atlikti Išmokėjimą 

Šie pakeitimai nebus taikomi atgaline data ir neturės įtakos Sandoriams, kuriuos jau atlikai Svetainėje. 

Jei nesutinki su pakeitimu. Jei nesutinki su mūsų atliktais šių Taisyklių pakeitimais, gali nemokamai nutraukti mūsų santykius, kai bus atlikti visi laukiantys Sandoriai. 

Priskyrimas. Galime perduoti savo teises ir įsipareigojimus pagal šias Taisykles kitai organizacijai, tačiau pranešime apie tai prieš 30 dienų. Jei nesutinki, gali nedelsiant nutraukti naudojimąsi šiomis Taisyklėmis uždarydamas (-a) savo Paskyrą. Tau neleidžiama perduoti savo teisių ir įsipareigojimų pagal šias Taisykles kitam asmeniui.

Jokios partnerystės. Šios Taisyklės nesukuria tavo ir mūsų partnerystės ar atstovavimo santykių. Nė vienas iš mūsų neturi teisės sudaryti sutarties kito vardu ar kaip nors teisiškai įpareigoti kitą.

Atskirumas. Jei teismas ar atitinkama institucija nusprendžia, kad bet kuris šių Taisyklių skyrius yra neteisėtas, likę skyriai lieka galioti.

‏‏‏‏‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎

‏‏‏‏‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎ ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎